BÉT logóÁrfolyamok: 15 perccel késleltetett adatok

A Decathlon lánc Hatvanban építkezik

Kétlépcsős nagyberuházást tervez Hatvanban, az M3-as autópálya szomszédságában a Decathlon. Az idén felépülő, 18 ezer négyzetméteres logisztikai központból látják majd el a francia sportáruházlánc környékbeli országokban működő több mint húsz egységét. Az építkezés megkezdése már csak a szükséges engedélyek beérkezésétől függ. Amint a magyar, román, szlovák és ukrán hálózatbővítések szükségessé teszik, az épületet 12 ezer négyzetméterrel bővíti a cég.

A Decathlon Szombathelyen és Kecskeméten is építkezésre készül, így év végére tízre emelkedhet a társaság magyarországi áruházainak száma.
Legutóbb decemberben Miskolcon, előtte pedig novemberben Zalaegerszegen nyílt új áruház, és ugyancsak november végétől fogadja a vásárlókat a négyezerről nyolcezer négyzetméteresre bővített egység Budaörsön. Ezzel a hálózat eladótere elérte a 29 ezer négyzetmétert. A budaörsi bővítést nem csak a forgalom növekedése indokolta, a cégnek nagyobb területre van szüksége a termékkör bemutatására. Így például a golfszimulátor mellett a vásárlók kipróbálhatják az öszszes fitneszgépet is.
A Magyarországon ötszáz alkalmazottal dolgozó társaság vidéken 2200 négyzetméteres, negyvenfős egységeket nyit, és 2012-ig minden megyeszékhelyen meg kíván jelenni. Az egyenként több mint kétmilliárd forintba kerülő és a cég tulajdonában lévő áruházak úgy épülnek, hogy a későbbiekben, ha szükséges, bővíteni lehessen azokat.
Az első Decathlon 2005 májusától fogadja a vásárlókat Budaörsön. Ezt követően kiderült, hogy a magyar piacon a vártnál nagyobb az érdeklődés az úgynevezett természetsportok iránt, ezért az áruházakban megnövelték az ilyen osztályok területét.

A tavalyelőtt 5,2 milliárd eurós forgalmat elért Decathlon csoport 40 ezer munkatárssal dolgozik a világ 25 országában, Franciaországtól Oroszországon át Kínáig. Az 1976-ban alapított társaság 402 áruházával, valamint saját márkáival (Quechua, Tribord, Kipsta, Domyos, Inesis, Geologic stb.) Európában vezető helyen áll a sportszerek forgalmazása és tervezése/gyártása terén. A csoport mára megvetette lábát mind az európai és az amerikai, mind az ázsiai kontinensen. Forgalmának közel 60 százalékát tíz saját márkája teszi ki, ezeket 1500 fős tervezőcsapat fejleszti. A legtöbb – mintegy 200 – Decathlon áruház Franciaországban van.

Címoldalról ajánljuk

Tovább a címoldalra

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.