Kétlépcsős nagyberuházást tervez Hatvanban, az M3-as autópálya szomszédságában a Decathlon. Az idén felépülő, 18 ezer négyzetméteres logisztikai központból látják majd el a francia sportáruházlánc környékbeli országokban működő több mint húsz egységét. Az építkezés megkezdése már csak a szükséges engedélyek beérkezésétől függ. Amint a magyar, román, szlovák és ukrán hálózatbővítések szükségessé teszik, az épületet 12 ezer négyzetméterrel bővíti a cég.
A Decathlon Szombathelyen és Kecskeméten is építkezésre készül, így év végére tízre emelkedhet a társaság magyarországi áruházainak száma.
Legutóbb decemberben Miskolcon, előtte pedig novemberben Zalaegerszegen nyílt új áruház, és ugyancsak november végétől fogadja a vásárlókat a négyezerről nyolcezer négyzetméteresre bővített egység Budaörsön. Ezzel a hálózat eladótere elérte a 29 ezer négyzetmétert. A budaörsi bővítést nem csak a forgalom növekedése indokolta, a cégnek nagyobb területre van szüksége a termékkör bemutatására. Így például a golfszimulátor mellett a vásárlók kipróbálhatják az öszszes fitneszgépet is.
A Magyarországon ötszáz alkalmazottal dolgozó társaság vidéken 2200 négyzetméteres, negyvenfős egységeket nyit, és 2012-ig minden megyeszékhelyen meg kíván jelenni. Az egyenként több mint kétmilliárd forintba kerülő és a cég tulajdonában lévő áruházak úgy épülnek, hogy a későbbiekben, ha szükséges, bővíteni lehessen azokat.
Az első Decathlon 2005 májusától fogadja a vásárlókat Budaörsön. Ezt követően kiderült, hogy a magyar piacon a vártnál nagyobb az érdeklődés az úgynevezett természetsportok iránt, ezért az áruházakban megnövelték az ilyen osztályok területét.
A tavalyelőtt 5,2 milliárd eurós forgalmat elért Decathlon csoport 40 ezer munkatárssal dolgozik a világ 25 országában, Franciaországtól Oroszországon át Kínáig. Az 1976-ban alapított társaság 402 áruházával, valamint saját márkáival (Quechua, Tribord, Kipsta, Domyos, Inesis, Geologic stb.) Európában vezető helyen áll a sportszerek forgalmazása és tervezése/gyártása terén. A csoport mára megvetette lábát mind az európai és az amerikai, mind az ázsiai kontinensen. Forgalmának közel 60 százalékát tíz saját márkája teszi ki, ezeket 1500 fős tervezőcsapat fejleszti. A legtöbb – mintegy 200 – Decathlon áruház Franciaországban van.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.