A "cheap chic", vagyis az "olcsó, de divatos" jelmondattal fémjelzett trend sikerét elsőként a Research In Motion (RIM) remek negyedéves jelentése igazolta: a cég komoly sikert aratott a felhasználóbarát, kedvező árfekvésű Blackberry-vel – írja a Reuters.
A Sony Ericsson viszont sokkolta az elemzőket: a piac negyedik legnagyobb szereplője csak kicsivel több mint feleannyi készüléket adott el, mint az ezt megelőző negyedévben. A vállalat a legkitettebb a középkategóriás, kamerával, zenelejátszóval szerelt mobilok eladásának csökkenő forgalmára.
A Nokia is jelentős profitzuhanásról számol majd be az első negyedévben, az első számú mobil gyártó eredményeit az olcsó, érintőképernyős 5800-as modell javítja.
A Nokia érintőképernyős mobiljának sikere elemzők szerint a következő időszak trendjét jelzi előre: miközben az ágazat egésze tíz százalékos csökkenésre készült, az okostelefonok piacán várhatóan tíz-húsz százalékos növekedés várható. A finn gyártó jelenleg 40 százalékos részesedésével uralja az okostelefon piacot, ugyanakkor az elmúlt időszakban veszített az Apple iPhone javára.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.