BÉT logóÁrfolyamok: 15 perccel késleltetett adatok

Kétszámjegyű mértékben csökkent a csokifogyasztásunk

Két számjegyű mértékben csökken a csokoládéfogyasztás a gazdasági válság hatására a hazai piacon – közölte Ács Tamás, a Mars Magyarország (MM) csoport ügyvezetője.

Az MM forgalma is hasonló mértékben szűkül, de várhatóan meg tudja őrizni 10 százalékos részesedését.

A kimutatások szerint az élelmiszerek és az FMCG-termékek (gyorsan forgó fogyasztási cikkek) piaca összességében 4-5 százalékkal zsugorodott az elmúlt fél évben, egyes árucsoportokban viszont az eladások a válság ellenére is nőttek.

 Így a Mars szempontjából meghatározó állateledelek iránti kereslet 5-10 százalékkal bővült, és javultak a rizs- és szósztermékek pozíciói is. Utóbbi magyarázata, hogy a fogyasztók kevesebbet járnak éttermekbe, így étkezéseikhez többet vásárolnak a könnyen elkészíthető ételalapanyagokból – állapította meg az ügyvezető.

A cikk teljes terjedelmében csak előfizetőink számára elérhető. A cikket - az összes mai cikkel együtt - egy emelt díjú SMS elküldésével olvashatja el.

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.