Április 19.péntek 14:48 FMCG Remekelt az Ariel és a Gillette gyártójaTíz százalék feletti éves profitbővülést célzott meg a Procter & Gamble. VG |
Április 25.hétfő 19:47 Klekner Péter Egyre több gyorsan forgó fogyasztási termék kerül az online kosarakba Bakonyi-Kiss Adrienn
December 16.csütörtök 13:03 STRATÉGIA Fókuszban a napi fogyasztási cikkek szektora Módos Dániel, a Diófa Alapkezelő Zrt. makrostratégája
Október 25.hétfő 19:00 kisállateledel Nagy ugrás előtt áll az FMCG-szektor aduásza Hanzel Lajos, a Nestlé Purina üzletágvezetője
Szeptember 7.hétfő 13:54 Nielsen Kevesebb élelmiszert vásároltunk, de van jó hír is Nielsen - VG Online
Március 11.szerda 16:50 felsővezető Csak a kiskereskedők 14 százaléka bízik bevételnövekedésben - PwC elemzés VGO