A Procter & Gamble negyedéves nyeresége felülmúlta a várakozásokat, a forgalom alakulása viszont kisebb csalódást keltett.
Az egyebek mellett az Ariel, a Gillette vagy a Jar márkák képviselőjeként ismert FMCG gyártó multi 3,75 milliárd dollár adózott nyereséget ért el 2024 első három hónapjában. A bázisidőszak 3,4 milliárd dollár haszonnal zárult, a most közölt nyereségadat egyébként 7 százalékkal múlta felül a FactSet-konszenzust.
Az értékesítés nettó árbevétele 0,6 százalékkal 20,2 milliárd dollárra nőtt, kissé elmaradva a várttól, a magyarázat szerint részben a devizaárfolyamok negatív hatása miatt.
Jó hír a részvényeseknek, hogy a P&G menedzsment 8-9 százalékról 10-11 százalékra módosította az idei profitnövekedési terveket. Mindezt úgy, hogy a termékértékesítés 2-4 százalékkal nő majd csupán. Idén a Procter-papírok 7,3 százalékkal drágultak.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.