Budapestről Berlinbe, Dortmundba, Genfbe, London-Lutonra, és Gatwickre, valamint Párizsba üzemeltet járatokat a légitársaság.
A legkedveltebbek a londoni célállomás, a legdinamikusabban pedig a 2008-ban indított Budapest-Párizs növekszik. Peter Voets, az easyJet Magyarországért is felelős regionális marketing igazgatója a légitársaság közleményében kiemelte, hogy a magyar utasaik átlagosan négy napot töltenek Londonban, Párizsban, Berlinben és Dortmundban, míg Genfben közel hat napot.
A diszkont légitársaság a teljes hálózatán csak 2009 áprilisában 3,798 millió utast szállított, 6,3 százalékkal többet az egy évvel korábbinál, a férőhely kihasználtsága (load factor) ugyanakkor 4,2 százalékponttal 84,2 százalékra emelkedett.
Az easyJet a március 31-én zárult üzleti évének első felében 1,03 milliárd angol font bevételt ért el, 15,8 százalékkal többet, mint az előző üzleti év első felében. A veszteség viszont megduplázódott: 116,5 millió fontot tett ki. A jelentés megjegyzi, hogy az üzemanyag költségek 90,6 millió fonttal emelkedtek a bázishoz képest. Ugyanakkor a társaság készpénzállománya és tőkepiaci befektetései meghaladják az egymilliárd fontot.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.