BÉT logóÁrfolyamok: 15 perccel késleltetett adatok

A válság ellenére is megéri luxusüzletet nyitni Budapesten

Bár a válság kissé visszaveti a luxusboltok forgalmát, a prémium termékek gyártóinak megéri a budapesti jelenlét.

Hamarosan egy újabb híres márka, az Emporio Armani tűnik fel a budapesti Andrássy úton.

Nem olcsó egy ilyen üzlet nyitása, négyzetméterenként akár 2500 euróba is kerülhet. Normál gazdasági körülmények között három-öt éven belül megtérül a beruházás. A recesszió hatását főleg a top prémium kategóriás termékek – elsősorban órák, ékszerek – forgalmán érzik meg a boltok.

A cikk teljes terjedelmében csak előfizetőink számára elérhető. A cikket - az összes mai cikkel együtt - egy emelt díjú SMS elküldésével olvashatja el.

Címoldalról ajánljuk

Tovább a címoldalra

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.