BÉT logóÁrfolyamok: 15 perccel késleltetett adatok

A Vodafone Budapestről Miskolcra költözteti ügyfélszolgálatát

Miskolcra költözteti ügyfélszolgálati tevékenységét a Vodafone. A 600 millió forintos beruházással kiépített központot ma avatják fel, tavaszra már teljes létszámmal működik. A cég spórol a változással, de állítják: a minőség javulni fog.

Negyven emberrel ma kezdi meg működését a Vodafone regionális ügyfélszolgálati központja Miskolcon. - A távközlésben ma mindenki ugyanazt a terméket árulja, s ezért nagyon sok múlik a szolgáltatás, tehát az ügyfélszolgálat színvonalán.

Arra jutottunk, hogy ha kivonulunk a fővárosból, akkor a szaktudás és az elkötelezettség alapján erősebb csapatunk lesz - indokolta a Népszabadságnak Beck György vezérigazgató a döntést, hogy miért költöztetik az ügyfélszolgálati tevékenységet. - Az ügyfélszolgálatok minőségének kulcsa az ott dolgozók képzettsége, Miskolcon pedig egyetem is működik.

Az első pár hónapban négyezren jelentkeztek a céghez a térségből. A jelentkezők hatvan százaléka volt nő és negyven százaléka felsőfokú végzettségű - mondta a vezérigazgató. Szerinte a helyszín kiválasztásakor a jelentkező városok közül Miskolc vezetői voltak a legnyitottabbak.

A társaság korábban ezt a szolgáltatást külső beszállítótól vásárolta, azaz az ügyfélszolgálatosok nem Vodafone-alkalmazottak voltak. A 600 millió forintból kialakított borsodi központban viszont mindenki saját alkalmazott lesz. - A bértömegen is megtakarítunk egy szerényebb összeget, de a lényeg a minőség fejlesztésén van - tette hozzá a vezérigazgató

Címoldalról ajánljuk

Tovább a címoldalra

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.