A hazai üzleti kultúra markáns fejlődésének első lépése az ügyfélkiszolgálás színvonalának fejlesztése – vallják a „Kiválóság az Ügyfélkiszolgálásban” rangos szakmai verseny és díj életre hívói. A hazai ügyfélkiszolgálási gyakorlat – szférától függetlenül - még számos területen szorul fejlesztésre, és egy egységes platform is hiányzik, melynek segítségével az üzleti élet szereplői mérni tudják saját és egymás ügyfélkapcsolati tevékenységének színvonalát. A most útjára indított megmérettetés és díj ezt a hiányt kívánja pótolni egy objektív, és szakmailag hiteles felmérési sorozaton keresztül.
A „Kiválóság az ügyfélkiszolgálásban 2009” versenyen eddig mintegy 50 nagyvállalat jelezte érdeklődését és indulási szándékát a banki és biztosítási, telekommunikációs, franchise, és kereskedelmi szektorokból, valamint az utazási irodák piacáról. Minden részt vevő cég vállalja, hogy aláveti magát a négy hónapon át tartó, reprezentatív mintavétel alapján zajló, több hullámban lebonyolításra kerülő titkos próbavásárlások sorozatának.
A díj odaítélése a komplex tesztek eredményei és szakmai értékelés alapján történik. Az idei évben az első vásárlói találkozás kerül a középpontba, a díj a személyes ügyfélkezelés színvonalára koncentrál. Az érdeklődő vállalatok június 20-áig még csatlakozhatnak a versengéshez, az ünnepélyes díjátadóra novemberben kerül sor.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.