Ezen a téren azonban továbbra is piacvezetők maradtunk. Az Audi vezetésének bizalmát és jövőképét jelzi, hogy a válság ellenére nem vártunk az új, speciális TT RS piaci bevezetésével – mondta a Népszabadságnak adott interjújában Rupert Stadler, az Audi AG elnöke, aki szerint a cég a válság ellenére sem változtat céljain.
Hozzátette: nemcsak a motor-, hanem az autógyártásban is számolnak Győrrel. Nem mondanak le arról az üzemről, amelyben ennek a specialistái dolgoznak. Természetesen a piac diktál, csak az a gyártóhely tud fennmaradni, amelynek munkatársai jól képzettek, a költségstruktúrák rendben vannak, a minőség a legmagasabb. Győrben ez a helyzet.
A jövőben is keresettek lesznek az erős motorok. Győrött az jelenti a kihívást, hogy ezeknél az erőforrásoknál tovább optimalizáljuk az üzemanyag-fogyasztást. Győrben működik egy nagyszerű, négyhengeres motorokat gyártó egységü is, amely nagy jövő előtt áll. Az ott készült motorok teljesítményhez mért károsanyag-kibocsátása rendkívül alacsony.
Magyarországon ebben is jók a tapasztalataink. Mint mondta, mindent megtesznek az ottani 5 600, határozatlan idejű szerződéssel foglalkoztatott munkatárs munkahelyének a megőrzéséért. Győrött folytatódnak a beruházások, az idén 200 millió eurót fektetnek a fejlesztésekbe. A győri gyárra tehát szükség van, s megfelelő keretfeltételek esetén létét, folyamatos fejlődését nem veszélyezteti semmi – szögezte le Rupert Stadler.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.