Júliusban a H&M az előző év hasonló időszakához képest 3 százalékkal kevesebb árut adott el a már meglévő üzleteiben. A teljes eladási mutató 7 százalékkal emelkedett, ez az elemzők 9 százalékos várakozásai alatt marad.
Csakúgy, mint a júliusi eladások, a Reuters által megkérdezett szakértők 1 százalékos mínuszt vártak a svéd ruházati lánctól.
A Société Générale elemzője szerint a H&M eredményei lehangolóak, mivel a német kereskedelmi szektor aránylag jól teljesített az elmúlt időszakban. A H&M legnagyobb, németországi piacán júliusban 2 százalékkal növelte eladásait.
A H&M, valamint a Zarát üzemeltető Inditex eddig versenytársaiknál, így a Marks & Spencernél és a Nextnél könnyebben viselték a válságot. A siker a kollekciók gyors váltásának, a kedvező árnak és a kiterjedt hálózatnak köszönhető.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.