Az új Astra valamivel nagyobb lett, így belül is tágasabb. Manuális váltóval társított hajtásláncai figyelemreméltó teljesítményt nyújtanak, ugyanakkor a mostani generációhoz képest több mint 12 százalékkal csökkent a fogyasztást és a széndioxid-kibocsátást. A négy - 70 kilowatt/95 lóerő és 118 kilowatt/160 lóerő közötti teljesítményű - dízel erőforrás, melyek várhatóan az európai eladások majdnem felét fogják kitenni, csekély 4,6 liter/100 kilométer fogyasztással párosulnak.
A benzines motorok átlagfogyasztása 6,1 liter 100 kilométeren. Az Opel méretcsökkentési stratégiáját követve a jelenlegi 1,8 literes aggregátot az új 103 kilowattos/140 lóerős 1,4-es turbó benzinmotor váltja fel, amely majd'' 18 százalékkal javítja az üzemanyag-gazdaságosságot.
Alapfelszereltség a hatfokozatú kéziváltó - az 1,4-es és 1,6-os atmoszférikus benzines, illetve az 1,3-as turbódízel motorokat ötsebességes manuális váltóval társítják. Hatsebességes automatikus váltómű az 1.6-os szívó, az 1.4-es és az 1.6-os turbó, illetve a kétliteres turbódízel motorokhoz rendelhető.
A CDTI turbódízel motorok közül az 1.3, az 1.7 és a kétliteres változatok mind közös nyomócsöves, többszörös befecskendezésűek, 70 kilowatt/95 lóerőtől 118 kilowatt/160 lóerőig terjedő teljesítménnyel. A részecskeszűrő minden esetben alapfelszereltség. A 2.0 CDTI 118 kilowatt/160 lóerő teljesítményű motor beéri átlagosan 4,9 liter gázolajjal 100 kilométerenként, továbbá széndioxid-kibocsátása is csupán 129 gramm/kilométer. 2010 tavaszától lesznek elérhetők az első ecoFLEX változatok, 109 gramm/km széndioxid-kibocsátással és 4,2 liter/100 kilométer átlagos fogyasztással.
A benzines választék atmoszférikus és turbófeltöltésű 1,4 és 1,6 literes motorokból áll, melyek teljesítménye 74 kilowatt/100 lóerőtől 132 kilowatt/180 lóerőig terjed. A 74kilowatt/100 lóerős alapváltozat mindössze 5,5 litert fogyaszt 100 kilométeren, széndioxid-kibocsátása pedig 129 gramm/kilométer, így a cég szerint ez a legtakarékosabb benzines kompaktautó a piacon.
Nagyteljesítményű 1,4 literes turbómotorral demonstrálja az Opel elkötelezettségét a széndioxid-kibocsátás redukálására, a motortérfogat egyidejű csökkentése mellett. 103 kilowatt/140 lóerő teljesítménye mellé 200 newtonméteres nyomaték társul, amely 1 850-4 900-as fordulatszám tartományban áll rendelkezésre. Ez az erőforrás az 1,8 literes (140 le/175 Nm) atmoszférikus motort váltja fel, 15 százalékkal nagyobb nyomatékot és csekély 5,9 liter/100 kilométeres átlagfogyasztást kínálva, amely közel 18 százalékos javulást jelent.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.