A Life Network és az Ozone Network csatorna digitális és analóg kábelhálózatokon is elérhető lesz. A csatornák részei a Magyar Telekom csoport és az Origo multiplatform-alapú tartalomszolgáltatási elképzelésének, amely a weboldalakkal és mobilalkalmazásokkal válik egésszé.
Az úgynevezett három képernyős modell új tartalmi és üzleti logikára épülő szolgáltatások – tematikus televíziócsatorna-, weboldal- és mobil-tartalomszolgáltatás – integrált tervezésén és működtetésén alapul, amelyek egységes arculattal, ám az egyes megjelenítési platformok igényeire szabott tartalommal jelennek meg – mondta el lapunknak Koltai Péter, a csatornák igazgatója.
A multiplatformos szolgáltatások indítása összhangban van a Magyar Telekom középtávú stratégiájával, amelynek egyik kulcsfontosságú eleme a növekedési lehetőségek kiaknázása új üzleti területeken és piacokon való megjelenéssel.
„Egy közel másfél évvel ezelőtt végzett piaci és üzleti elemzés eredménye ez a két új televízió, illetve maga a három képernyős modell is” – mondta el Koltai Péter. A vezető szerint a Magyar Telekom és az Origo által most beindított konstrukció úttörőnek számít a piacon, annak ellenére, hogy a nagy kereskedelmi televíziók észrevették már az internet kínálta lehetőségeket, azonban nagyon szűk területre összpontosítanak.
Az új modell egy merőben újfajta médiahasználatot tesz lehetővé, gyakorlatilag egész nap, televízión, interneten, valamint mobiltelefonon keresztül szolgáltatnak majd különböző, az adott képernyőre optimalizált tematikus tartalmat.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.