BÉT logóÁrfolyamok: 15 perccel késleltetett adatok

Az Apple mágusa segít a Disney-nek

Steve Jobs a New York Times információi szerint részt vállal a Disney kereskedelmi stratégiájának átdolgozásában. Az Apple vezére több interaktivitást és a Pixar szellemét idéző megoldásokat szeretne látni a Mickey egér vállalatnál.

A projekt keretében a Disney "a pincétől a padlásig" megújítja globális hálózatának 340 üzletét azért, hogy a boltok a kereskedelem helyett a szórakoztatás felé fordulnak. A New York Times adatai szerint a következő években Disney üzletenként egy millió dollárt fordít arra, hogy a passzív polcokat multimédiás élményre cserélje.

A játékok dobozaiba épített chipek különleges látványelemeket aktiválnak majd, életre kelnek a legnépszerűbb Disney hősök és videótár is csatlakozik a kínálathoz, mindez az Apple vezérének elképzelése szerint valósul meg.
 
A Disney üzletekért felelős nemzetközi igazgatója szerint most, hogy a fogyasztók hajlandóak ismét többet költeni, érdemes kockázatot vállalni. A vállalat illetékese szerint Steve Jobs üzenete: "álmodj nagyobbat". Ez a jelek szerint igaz is, mivel az Apple vezére ragaszkodik ahhoz, hogy a Disney egy üzlet prototípust építsen, hogy ott kipróbálhassák az összes ötletet.

Jobs meglátogatta a Disney kaliforniai központját és betekintést enged az Apple sikeres üzletláncának módszerébe. Jobs már kijelentette: több Pixaros trükköt szeretne látni a boltokban. Ennek megfelelően az alkalmazottak iPhone-jaikkal irányíthatják majd a telepítendő high-tech berendezéseket, amelyek a tájékoztatás mellett terminálként is szolgálnak, ahol például egy élményutazást is lefoglalhatnak a szülők. 

Címoldalról ajánljuk

Tovább a címoldalra

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.