A Hyundai a szeptember 30-val végződő negyedévben 827,3 millió dolláros nettó profitot ért el, szemben az előző év azonos időszakában könyvelt 222,7 millió dollárral. A cég szóvivője szerint ezzel az autógyár történetének legjobb negyedéves eredményét érte el – tudósít az AP.
Az eladások a mostani negyedévben 33,8 százalékkal növekedtek tavalyhoz képest, az év első kilenc hónapjában a Hyundai 2,23 millió gépkocsit értékesített, 7,5 százalékos növekedést produkálva. Ezzel a harmadik negyedévre már 5,5 százalékra emelkedett a Hyundai globális részesedése, a Hyundai és a Kia alkotta csoport jelenleg a világ ötödik legnagyobb autógyártó vállalata.
A Hyudait egyrészt a won gyengesége segítette profitjának növelésében, másrészt a kreatív marketing ellensúlyozta a válság hatásait. Az Egyesült Államokban és néhány más államban például az állásukat elveszítő tulajdonosok pénzvisszatérítésért visszavihetik autóikat a kereskedőkhöz. A Hyundai részvényeinek árfolyama idén eddig 161 százalékkal emelkedett.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.