A zsűrit különösképpen az ragadta meg, hogy a Nissan egy olyan kompakt kis-haszonjárművet hozott létre, amely új mércét állít fel a belső hasznos tér és a külső méretek arányát tekintve – szólt a IVoY zsűrijének hivatalos indoklása.
Az NV200 külső méretei alapján inkább a személyautókból származtatott áruszállítók közé lenne sorolható, belső űrmérete viszont magasabb osztályba emeli. 4,4 m hosszú, 1,86 méter magas, 1,69 méter széles, és hatalmas a rakodótere. A rakodótér hossza 2 méternél nagyobb és így alkalmas két szabványos Euro-raklap befogadására.
A raktér padlója a kategóriájában a legalacsonyabb, mindössze 524 milliméterre van a talajtól. Mindent egybevéve az NV200 rakterének térfogata 4,2 köbméter, ami 25 százalékkal nagyobb, mint a versenytársak átlaga, vagyis 1 köbméterrel több rakodási lehetőséget kínál.
Európában az NV200 Van (zárt kis-haszonjármű) és Combi-kivitelben érhető el, a személyautó-változat pedig 2010-től egészíti ki a modellváltozat-kínálatot.
Az NV200 értékesítése Japánban már megkezdődött, ahol azonnal kategória-vezetővé vált, 40 százalékos a piaci részesedése. Európában ebben a hónapban kezdődik az értékesítés.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.