Ezt maga Martin Gauss mondta a Világgazdaságnak a hét végén, egyúttal megerősítette, hogy nem hagy fel a létszámleépítéssel és az orosz vonallal sem, de az orosz piacot nem tekinti olyan fontosnak, mint a korábbi cégvezetés.
Kérdés, hogy a magyar állam milyen jogi és pénzügyi manőverekkel tud ismét fő tulajdonos lenni a cégben. Kétséges azonban, hogy még a választásokig sor kerül erre, illetve mit kezd a céggel az új kormányzat. A csaknem 20 milliárd forintos tartozás vélhetően tulajdoni résszé változik, friss tőke viszont biztos nem jön, márpedig a lét ennek a függvénye.
Szakmai szempontból az a legfontosabb, hogy eldől-e végre, milyen üzleti modellt választ a vállalat. Erre vonatkozó kérdésünkre a vezérigazgató kétséget nem hagyva azt mondta: megváltoztatják a Malévről kialakult képet azzal, hogy egy „gyűjtő-elosztó” légitársasággá alakítják. „Egy széles közönség légitársasága akarunk lenni: a turista utasoké, akik alacsony árú jegyeket keresnek, és az üzleti utasoké is, akiknek fontos a repülőtéri várók használata vagy a kiemelt szintű minőségi szolgáltatás” – fejtegette.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.