Tudja még valaki, mennyibe került egy Trabant 1961-ben? Miért nevezték a Zaporozsecet Sztálin utolsó bosszújának?
Melyik kocsi volt az, amelynek a sebességváltója a csepeli Merkur telepet elhagyva már az első úton tönkrement? A KGB milyen motorral rendelte a Pobedát? Milyen Daciával menekült Ceausescu és felesége 1989 decemberében?
Mindezeket megtudhatjuk a Kelet-európai autóregény alcímű könyvből, amely nyolc egykori szocialista ország autóiparát és piacát mutatja be márkakrónikákkal, gyártási, értékesítési és járműpark adatokkal, valamint több száz fotóval.
És persze sztorikkal: történeteket olvashatunk a "kommunista blokkban" átélt autós élményekről is.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.