„A következő nagy projekt időpontját még nem tudom megmondani, de a munka folyamatos és már tárgyalunk a folytatásról a kormánnyal”, válaszolt a Világgazdaságnak André Navarri. A társaság üzleti terveiben fontos szerep jut a MÁV Trakciónak szállítandó, TRAXX mozdonyoknak, a MÁV Startnak szánt, további Talent motorvonatoknak, illetve a miskolci és a debreceni villamos vásárlásoknak is.
A Bombardier 2005-ben vásárolta meg a mátranováki üzemet, amelyet azóta folyamatosan bővít. Ez idő alatt a dolgozók létszáma 350 főről közel 800 főre bővült, az évente előállított forgóvázak száma pedig 660-ról 2000-re nőtt. A társaság Dunakeszin is van egy üzeme, ahol elsősorban vasúti személykocsikat gyártanak és újítanak fel, a profil azonban ott is folyamatosan bővül. A két leányvállalatnál együtt 1500 főt foglalkoztat. Interjúnk André Navarrival a keddi Világgazdaságban.
A világcég
A Bombardier Transportation több mint 35 országban összesen 31,5 ezer főt foglalkoztat. Vezető szerepet tölt be a kötöttpályás járművek gyártása és a kapcsolódó szolgáltatások terén. Fő profiljai a kötöttpályás járművek, hajtás és vezérlés megoldások és forgóvázak gyártása, valamint a szerviz. Vállalja teljes közlekedési rendszerek – a közlekedési rendszerek tervezését, gyártását, üzemeltetését és karbantartását is, testre szabott megoldásokkal, és kínál vasúti irányítási rendszereket is.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.