"Juhász úr, lenne-e kedve a VW amerikai gyárában logisztikai vezetőként dolgozni?" - ezt a kérdést tette fel telefonon a világ egyik legnagyobb autógyárának logisztikai vezetője Wolfsburgból - idézi fel az Autoprónak a pillanatot Juhász László, a győri Audi logisztikai vezetője, hogyan kapott felkérést a feladatra. Ezen a szinten ugyanis már felkérésre zajlanak a dolgok, s nem pályázattal. Wolfsburg huszonnégy óra gondolkodási időt adott. Nem többet, nem is kevesebbet.
A Volkswagen észak-amerikai gyára a terv szerint épül. Ez lesz majd Juhász László új munkahelye. Év végére a festőüzem, a karosszéria üzem és az autószerelde tetőt kap. Szériában 2011 januárjától gyárt autókat a VW ott, ahol a logisztika teljes irányítása magyar kézbe kerül. Chattanoogában középkategóriás limuzint gyárt a VW amerikai piacra, a neve még nem ismert. A felfutás után naponta többszáz jármű készül itt, az alkalmazotti létszám kétezer körül lesz.
Ha a gyár stabilan működik majd, akkor összehasonlítható lesz a feladatom azzal, amit a győri Audiban végzek, addig azonban még néhány millió liter víz lefolyik a Tennessee folyón - jelzi Juhász László azt, hogy egy új projekt felépítése, az új csapat felállítása semmihez nem hasonlítható kihívást jelent. Egy olyan modell felépítése várható Amerikában, amelyet később akár a konszern más gyáraiba is átültethetnek.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.