Így a személyi jellegű ráfordításokon belül végrehajtott átcsoportosításokkal teljesíthető lenne a szakszervezetek által kért 3-3 %-os hozzájárulás, a már elfogadott Üzleti Terv keretein belül. Ezzel az előnyösebb ajánlatával a BKV vezetése továbbra is teljesíteni tudja a Kormány és a Főváros felé tett vállalását úgy, hogy ne veszélyeztesse a Társaság stabil gazdálkodását, mert az ehhez szükséges többleteredményt ki kell gazdálkodnia.
Az érdekképviseletek mégis visszautasították az ajánlatot, és ragaszkodtak ahhoz, hogy a Kollektív Szerződés keretében rögzítsék a 3-3 %-os bér jellegű hozzájárulásokat. Az érdekképviseletek nem zárkóznak el az osztott munkaidős foglalkoztatástól, a 6.000 Ft-os étkezési utalványtól, de ragaszkodnak az év végi 45.000 Ft-os étkezési utalványokhoz. Továbbra is kérik, hogy a járművezetők pihenőidejét az 561 EK rendelet alapján számolja ki a BKV Zrt. A BKV Zrt. szerint azonban az 561 EK rendelet csak az 50 km-en túli személyszállításra vonatkozik.
A BKV vezetése jelezte, hogy nem tudja elfogadni a szakszervezetek ajánlatát, mert azzal túllépné a rendelkezésre álló pénzügyi keretet, és álláspontja abban továbbra is változatlan, hogy a Kollektív Szerződésre szánt keretösszeg tovább nem növelhető, legfeljebb azon belüli átcsoportosításokról lehet szó, az eddigiektől eltérő, más típusú béren kívüli juttatások, kedvezőbb adóvonzatú elemek bevonásával.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.