2009-ben a Ryanair 13 százalékkal több, 63,5 millió utast szállított. A cég közlése szerint a 200 Boeing vásárlásával kapcsolatos tárgyalások meghiúsulását követően a vállalat 1,2 milliárd euró helyett mindössze 100 millió eurót költ az idei évben.
A BBC jelentése szerint a légitársaság arra számít, hogy a jelenleg 2,5 milliárd euróról 2013-ig jelentősen megnövekszik a készpénzállomány, így a cég három év múlva osztalékot is fizethet befektetőinek.
Ugyanakkor a BGC Partners elemzője feltette a kérdést: miért hinnének a részvényesek a vállalat mostani ígéretének, tekintve, hogy a Ryanair eddig soha nem fizetett osztalékot. Howard Wheeldon hozzátette: a fapados rosszul mérte fel a piacot, így nincs is szüksége a terjeszkedésre, amelyhez a Boeingek megvásárlása hozzájárult volna.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.