A lapunk által megkérdezett társaságok mindegyike egyúttal ügyfelei romló fizetési hajlandóságáról is beszámolt, s mint kiderült, nem is feltétlenül a legrosszabb anyagi helyzetű háztartások és a nagycsaládosok késlekednek. Az év elején például a megcsappant árbevételű kkv-knak támadtak nehézségeik.
Sok, egyébként rendezett anyagi helyzetű háztartás viszont már hosszabb ideje trükközik: csak akkor fizet, amikor már a szolgáltatás szüneteltetése fenyegeti.
Vannak, akik csak hanyagok a díjfizetés tekintetében, és a hátralékukról szóló tájékoztatásokat sem olvassák el. Ők is csak akkor fizetnek, amikor megjelenik náluk a szolgáltató alkalmazottja, hogy kikapcsolja az áramot vagy a gázt.
A cikk teljes terjedelmében csak előfizetőink számára elérhető. A cikket - az összes mai cikkel együtt - egy emelt díjú SMS elküldésével olvashatja el.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.