Lipóti pékség a multik elől menekülve kezdett mintabolt-hálózat kiépítésébe. A siker kulcsa a minőség mellett az átgondolt, franchise partnereken keresztüli terjeszkedés volt, ez évi 30 százalékos növekedést hoz a vállalkozásának már hosszú ideje.
S bár tavaly a lendület csökkent, nem estek vissza a válságban sem. Ezzel szemben a szektortárs Rádi Pékség örömmel válik multik partnerévé, s hogy a stratégia szintén működik, azt híven jelzi, hogy ők 2009-ben is 30 százalékos bővülést értek el, immár nem először.
A két pékség stratégiája csak az első pillantásra gyökeresen eltérő. Mindkettő sikere mögött az húzódik meg, hogy lehetővé teszi az eladások nagyléptékű bővítését. „A válságban sem szabad megfeledkezni az értékesítési oldalról. Új piacokat, új szegmenseket kell keresni” – állítja a hetilapnak Bodnár Viktória, az IFUA Horváth & Partners Kft. ügyvezető partnere.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.