A szövetség ügyvezető igazgatója az Ispo sportszerkiállításon elmondta: Németországban jelenleg évi 320 ezer pár lécet adnak el, öt évvel ezelőtt még 650 ezret értékesítettek.
Az igazgató szerint a visszaesés elsősorban azzal magyarázható, hogy kevés az új fejlesztés, a színek variálásán kívül gyakorlatilag nincs semmi újdonság. Erre utalnak az értékesítési adatok is: a szövetségbe tartozó kereskedők tavaly 22,5 százalékkal tudták növelni bevételüket az előző évhez képest, miközben a lesikló lécek forgalma mindössze 2 százalékkal nőtt.
A szakma most az új generációban reménykedik, nekik találták ki az úgynevezett rocker lécet, amelynek a vége felfelé ível és könnyű vele sízni.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.