Az Auchan Magyarország Kft. weboldala lett 2009 kereskedelmi honlapja – közölte az Országos Kereskedelmi Szövetség (OKSZ). Az OKSZ tavaly év végén hirdette meg a 2009 kereskedelmi honlapja versenyt. Az eredményről zsűri és közönségszavazás döntött. 2009 kereskedelmi webáruháza a Praktiker Kft. webüzlete lett, a kereskedelmi honlapok közönségdíját pedig az Electro-Cord Kft. kapta. Magyarországon az internetes kereskedelmi forgalom értéke százmilliárd forint nagyságrendű, ezen belül a webáruházak fogyasztásicikk-értékesítése harmincmilliárd forint körül mozog – írta az OKSZ közleménye. VG
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.