Az AC Nielsen piackutató cég adatai szerint 2009-ben a közismerten nehéz gazdasági környezetben is 140 százalékos mennyiségi piacrész növekedést eredményeztek a termék eladásai.
Néhány hete már elérhetőek Nielsen piackutató cég adatai a magyar energiaital-piac 2009 évéről. Az adatokból kiderül, hogy a miskolci központú HELL 7,2 millió literes forgalmával egyedül többet ad el, mint a piacon versenyző két meghatározó multinacionális márka összesen. A HELL – piackutató által mért – részesedése mennyiségben 13,2%, értékben pedig 16%, amely azt is mutatja, hogy kiegyensúlyozott árazási politika alkalmazásával érte el sikereit a termék. Magyarországon a 2008-as, éves 61%-os mennyiségi növekedés után 2009-ben 38%-ot produkált a márka, amely egyedülálló siker az egész üdítőital-piacon.
Nagy Zsolt, a cég globális marketingigazgatója elmondta: „A márka növekedésével a magyar energiaital-piac, az egész élelmiszeripar és kiskereskedelem egyik üde színfoltja. Nagy öröm, hogy ezen a kompetitív, a világon mindenütt multinacionális cégek által meghatározott piacon tudtuk tovább növelni piaci részesedésünket.
"Nagyon büszkék vagyunk hazai eredményeinkre, amelyet lojális fogyasztóinkkal, kereskedelmi partnereinkkel és beszállítóinkkal közös sikerként kezelünk. Erre a háttérre alapozzuk nemzetközi terjeszkedésünket."
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.