Az új ügyfélszolgálati iroda a főváros VII. kerületében, az NFÜ irodaházában, a Wesselényi és a Kazinczy utca sarkán várja az érdeklődőket. A tervek szerint a pályázóknak szóló tájékoztató rendezvényekre is sor kerül az iroda új előadótermében.
Szerte az országban már jó ideje 176 településen elérhetők a hasonló feladatokat ellátó Új Magyarország Pontok, ugyanakkor a fővárosban eddig csak telefonon és interneten működő ügyfélszolgálata volt az NFÜ-nek. A most megnyílt iroda hétfőtől csütörtökig 8 és 16, pénteken pedig 8 és 14 óra között áll a pályázók rendelkezésére, s a www.nfu.hu honlapon belépett felhasználók előzetesen időpontot is tudnak foglalni az ügyintézéshez.
Az új iroda része annak a bővítési folyamatnak, amelynek célja az ügyfelek minél színvonalasabb kiszolgálása. A központi ügyfélszolgálat megnyitását az európai uniós pályázatok iránti hatalmas érdeklődés is indokolja - írja közleményében az NFÜ.
Március végéig több mint 45 ezer benyújtott és a csaknem 20 ezer nyertes pályázatot regisztráltak az Új Magyarország Fejlesztési Terv fejlesztési forrásaira. Az uniós pályázatok iránt érdeklődők és a projektjüket éppen megvalósító projektgazdák a számottevően egyszerűsödő pályázati adminisztráció ellenére is igénylik a segítséget a pályázatokkal járó papírmunkához.
Ugyanakkor az európai uniós pályázatokkal kapcsolatosan szinte minden információ megtalálható az ügynökség díjnyertes honlapján (www.nfu.hu), melynek interaktív szolgáltatásai igénybe vételével sok segítséget kaphatnak a projektgazdák. A honlapon a pályázók – Európában egyedülálló módon – ma már napi szinten megnézhetik, hogy éppen hol tart az elbírálásban a pályázatuk vagy hol tart a kifizetésre váró számlájuk az intézményrendszerben.
A most megnyílt budapesti központi irodában két díjmentesen igénybe vehető számítógépes munkaállomás is lehetőséget biztosít arra, hogy a helyszínen is elkészíthető legyen egy-egy uniós pályázat, vagy benyújtható legyen egy-egy elszámolás. Az ügyfélszolgálati munkatársak átveszik az uniós pályázatokkal kapcsolatban felmerülő, esetleges panaszokat is, amelyekre a jogszabályban meghatározott határidőn belül választ kapnak az ügyfelek.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.