A Daihatsu közlése szerint a visszahívások oka a felfüggesztés hibás működése, a benzincsövek kilazulása, valamint a féklámpák nem megfelelő üzeme.
Az AFP emlékeztet arra, hogy a Toyota 51 százalékos részesedéssel rendelkezik a kisautókra specializálódó japán gyárban.
A most bejelentett visszahívással így tovább bonyolódik a Toyota helyzete, amely maga is több mint 8 millió gépkocsit rendelt vissza a gázpedálok beakadása, illetve fék gondok miatt. A visszahívást bejelentő japán autógyárakhoz a múlt héten csatlakozott a Nissan 540 ezer autóval és a Honda, amely a múlt hónapban 400 ezer autót rendelt vissza a veszélyes légzsákok miatt.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.