Az elemzők korábban csak 1,7 százalékos növekedést vártak. Ám a cég nemzetközi forgalma 5,9 százalékkal csökkent, az Ír Köztársaságban és Görögországban megnehezült értékesítési viszonyok miatt. Az árfolyamok alakulása is kedvezőtlenül hatott a cég eredményére – jelenti a BBC.
Ugyanakkor a Hennes and Mauritz AB (H&M) svéd divatcég, amely Európa második kiskereskedelmi láncának számít a szektorban, a február 28-val zárult első negyedben 3,7 milliárd koronára (51 millió dollár) növelte a nettó profitját az egy évvel korábbi időszakban feljegyzett 2,6 milliárd koronáról.
Az AP jelentése szerint a H&M-nek ez év február végén 1992 üzletet működtetett az előző évi 1748-hoz képest. A svéd kiskereskedelmi divatlánc az elmúlt negyedévben új üzleteket nyitott dél-Koreában és Izraelben, és 73 új üzlet megnyitására készül a második negyedben, főleg az Egyesült Királyságban, Kínában, Norvégiában, Dániában és Németországban.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.