Csak márciusban 230 ezer GM autó talált gazdára Kínában, miközben az Egyesült Államokban mindössze 189 ezer egységet adott át a cég. Az adat érdekessége, hogy ezzel még így is 21 százalékot javított hazai piacán a detroiti óriás, ez viszont meg sem közelíti kínai teljesítményét, amely 68 százalékos javulást jelez tavalyhoz képest.
A növekedési különbség ugyanígy kimutatható az első negyedév tekintetében is: 2010 első három hónapjában Kínában 71 százalékot, az Egyesült Államokban 16 százalékot javított a General Motors – jelenti a Fox News.
Kína a múlt évben vált a világ első számú autópiacává. Miközben az ázsiai országban az értékesítések csaknem 50 százalékkal, 13,6 százalékra emelkedtek, addig a cég hazai piacán 21 százalékkal, 10,4 millióra csökkent az átadott gépkocsik száma tavaly. A kínai vásárlók főként a kisebb autókat részesítik előnyben, a GM modelljei közül a Chevrolet Cruze és a New Sail aratott sikert.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.