A szegedi villamosprojektben, az M43-as sztrádaépítésben és a nyugati elkerülő út kivitelezésében is konzorciumi tagként érdekelt építőipari vállalkozásnak kilencven napja van arra, hogy a folyamatos működés mellett konszolidálja pénzügyi helyzetét, megegyezzen hitelezőivel - írta a lap.
Baranyi Sándor többségi tulajdonos a fizetésképtelenséghez vezető okok között említette az állami megrendelésekhez kapcsolódó pótmunkákat. Az M43-as kritikus szakaszán, az algyői olajmezőn kis túlzással annyi közművet kellett kiváltaniuk, mint az összes eddigi magyar sztrádaépítésnél.
Romániában is bent ragadt a cég pénze, pedig minisztériumi, önkormányzati megrendelésre építkeznek, de a kifizetések késlekednek. A kintlévőségek nagyságrendjét érzékeltetve az üzletember elmondta, csak a ki nem fizetett számlák áfa-felhalmozása 600 millió forint.
Hozzátette: a bankok ezzel párhuzamosan 1,7 milliárd forinttal csökkentették a Szeviéphez kihelyezett forrást.
A cikkben megszólaltatott szegedi környéki nagyberuházások kivitelező konzorciumainak képviselői szerint a Szeviép nehézségei nem érintik a fejlesztéseket, mert a tagok egyetemlegesen felelnek a munka elvégzésért.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.