A Microsoft elsősorban a Windows 7 sikerének köszönheti a látszólag jó eredményt (ami azonban nem felelt meg a piacoknak) ugyanakkor az online szektor veszteség 73 százalékkal növekedett az idei első negyedévben tavalyhoz képest. A korábbi 411 millió dollár helyett a március végén záruló negyedévben a cég 713 millió dollárt veszített ebben az üzletágban.
A Microsoft szerint a veszteség részben az átszervezési költségeknek tudható be: Redmond jelenleg hangolja össze internetes szolgáltatását a Yahoo-éval, miután megvásárolt annak kereső szolgáltatását. Mindamellett két részterületen sikert ért el a vállalat az online területen, ezek a reklámbevétel és saját keresője, a Bing, amely márciusban már az amerikai keresési piac 11,7 százalékát tudhatta magáénak – írja a PCWorld.
A lap ugyanakkor hozzáteszi, hogy a Microsoft egyelőre távol áll attól, hogy megfékezze a Google növekedését a keresési piacon, hiszen a jelek szerint Redmond elsősorban a Yahoo kárára növelte részesedését 2009-es bevezetése óta.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.