A cég az üzleti környezet mellett Szlovákia euróövezeti tagságát is vonzónak tartja. Másrészről viszont kérdéses egy ilyen beruházás jövője, hiszen a Brilliance Automotive Holding a közelmúltban hagyott fel európai exportjával, miután három év alatt a tervezett 150 ezerrel szemben csak 502 kocsit értékesített.
Az állami tulajdonban lévő JAC eredetileg teherautógyár volt, és csupán néhány éve kezdte meg személykocsi-palettájának fejlesztését. Közleménye szerint tavalyi árbevétele elérte a hárommilliárd dollárt, és évi 500 ezres gyártókapacitása révén Oroszországba, Ukrajnába, valamint Latin-Amerikába és Afrikába exportál.
Ám odahaza mindössze 123 ezer személykocsit értékesített a múlt évben, és ezzel csak a 11. helyen áll a hazai márkák sorában. Pedig Kínában a tavalyelőtti 6,492 millióval szemben 9,848 millió személykocsi talált gazdára 2009-ben, és az értékesítésbővülés dinamikája még mindig élénkül.
A világ legnagyobb márkái már jó ideje létrehozták kínai vegyes vállalataikat, amelyeket folyamatosan fejlesztenek. A PSA Peugeot Citroën csoport éppen a múlt héten jelentette be, hogy szándéknyilatkozatot írt alá a Changan autóipari csoporttal egy kishaszonjárműveket és személykocsikat gyártó 50-50 százalékos vegyes vállalat alapításáról.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.