A GfK Hungária a már régóta alkalmazott hagyományos és a legújabb piackutatási módszerek mellett 2010-ben a Mystery Shopping (próbavásárlás) kutatásokra fókuszál. A vállalat ezen a területen is alkalmazza a GfK nemzetközi tapasztalatait, illetve a hazai piac igényeinek megfelelően végzi el a kutatásokat.
A módszer lényege, hogy precíz irányítással, a próbavásárlók szemével méri a kereskedelmi és szolgáltató egységek adott pillanatban nyújtott teljesítményét. Az ügyfélkiszolgálás mérése elvégezhető bárhol, ahol ügyfél-értékesítő kapcsolat alakul ki, akár profitorientált, akár non-profit szervezetről van szó. Próbavásárlással emellett feltérképezhető a gyártók piaci helyzete, és több objektivitáson alapuló, mégis szubjektív szemmel érzékelhető szempont is.
A módszer fényt derít mind a kiemelkedő, mind a fejlesztendő területekre. Kiemelt területek az értékesítés-támogatás, a reklamáció- és kifogáskezelés, a szerviztevékenység – mindezek a fogyasztói benyomások összegzése alapján.
„A próbavásárlás fontos fokmérője az ügyfélkiszolgálás színvonalának, amely minden piaci szereplő számára kulcsfontosságú a mai versenyhelyzetben. Az eredmények rögtön visszavezethetőek a gyakorlatba, a fogyasztó pedig érzékeli és értékeli a pozitív változást” – mondta el Pauks Felícia, a GfK Hungária Mystery Shopping vezetője.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.