Értékben egy százalékkal csökkent 2009 áprilisa és 2010 márciusa között az élelmiszerek kiskereskedelmi forgalma, mennyiségben háromszázalékos a visszaesés a Nielsen legfrissebb adatai szerint. A vizsgált időszakban értékben kiemelkedően növekedett az energia- és sportitalok, illetve a tea forgalma, míg mennyisében a sajt, az ásványvíz, a tejföl és az étolaj eladása nőtt. A piackutató a beszerzési helyek további koncentrációjáról számolt be: 32-ről 33 százalékra nőtt a szupermarketeket és diszkontokat magában foglaló boltméret részesedése, míg a hipermarketeké stabilan 31 százalék. n VG
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.