A 2010 januárjában indult Opel „New Generation” Astra bevezető kampány (www.uj-opel-astra.hu) során az iProspect (www.iprospect.hu) feladata nem csupán a helyi microsite-ok látogatószámának növelése volt. Így a keresőmarketing eszközök támogatták az új modell megismertetését, illetve – a hírlevél-feliratkozás és tesztvezetésre jelentkezés lehetőségével – a megfelelő adatbázisok építését. Mindezt Közép-Kelet-Európa 13 országában, az eltérő piaci sajátosságok figyelembevételével kellett lebonyolítani.
Központi kampány, helyi keresők bevonásával
„A kitűzött célok teljesítéséhez a helyi keresési szokásoknak megfelelően alakítottuk ki kulcsszólistánkat, és építettük fel a kampánystruktúrát. A minél nagyobb intenzitás és elérés érdekében a Google mellett minden elérhető PPC rendszert (helyi keresőket is) használtunk.
Ezért gyakran nem várt problémákat is meg kellett oldanunk, például a cseh Seznam esetében csak az adott nyelven tudtuk a rendszert használni.” – árulta el Kovács Nándor média igazgató a jelenleg is futó kampányról, amely sikerességét igazolják az eddig elért eredmények is.
Az elmúlt negyedévben a hirdetésekre közel 200 000 alkalommal kattintottak, és több ezren regisztráltak az oldalakon.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.