A MindShare-t tenderen választotta ki a Chello, a médiaügynökség jelenleg két nagy kampányon dolgozik: május elején indult a Sztárséfek maratonja a TV Paprikán, júniusban pedig a Zone Romantica csatorna kampánya indul, az „India – Álmok útján” című Emmy-díjas indai telenovella népszerűsítésére.
A közösségi médiával kapcsolatos feladatok lebonyolítását a Kriek Media nyerte el. Az online ügynökség dolgozta ki többek között a SPORT TV jégkorong-vb játékát a Facebookon, valamint a TV Paprika májusi három sztárséf kampányához kapcsolódó Facebook nyereményjátékot. Emellett a Kriek Media felel a Deko, Zone Club, Zone Romantica és az On the Spot (Spektrum) online közösségi jelenlétéért, a stratégia tervezésért, technikai fejlesztésekért, valamint az olyan kreatív megoldásokért, amelyek elősegítik a látogatottság gyors növekedését.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.