A korábban tervezett 6 hét helyett mindössze 4 hetet töltött karbantartással, illetve felkészítéssel az alagútépítő a megállóban, így, ha minden a tervek szerint alakul, és a BAMCO tartani tudja a korábbi ütemet, akkor június második felében - illetve az északi oldalon július elején - véget érhet az alagútépítés a 4-es metró első szakaszán - áll a DBR Metró Projekt Igazgatóság közleményében.
A déli pajzs április 12-én, északi párja 21-én érte el az utolsó előtti, Népszínház utcai állomást. Az előző, mintegy 450 méteres táv 5 hét alatt épült meg, most ugyanennyi van hátra. A budaival ellentétben a pesti oldal a tervezett, sőt helyenként a várakozásokat is felülmúló haladási sebességgel épül annak ellenére, hogy ezen a részen a talajviszonyok jóval változatosabbak, mint ahogy azt Budán megszokhatták az alagútépítők.
Az utolsó szakaszon sem számolnak jelentősebb műszaki nehézségekkel a szakemberek, bár - ahogy azt a DBR korábban is jelezte - az agyagos talajból kiérve, a pályaudvar előtti utolsó 150 métert részben kavicsos rétegben fogják megtenni a pajzsok, ami speciális előkészítő munkákat és nagyobb odafigyelést igényel majd.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.