Az Apple a hét elején bejelentette, hogy az iPadből alig két hónap alatt kétmillió darabot adott el, ezzel túlszárnyalva az iPhone termék teljesítményét. Mint mondta, nincs kétség afelől, hogy Steve Jobs a legjobb amerikai cégvezér – jelenti az AFP.
Rubert Murdoch azt jósolta, hogy az iPad-ből idén 10 milliót adnak majd el, és elemzők is úgy becsülik, hogy a kaliforniai székhelyű cég idén 5-8 millió darabot értékesít az új tábla PC-ből. Murdoch jelezte: arra számit, hogy további legalább 1,1 millió előfizetőt nyer a cégéhez tartozó The Wall Street Journal részére az iPadnak köszönhetően.
Eddig 10 ezren fizettek elő a lap iPaden olvasható verziójára, és másik 100 ezer előfizető a korábban megrendelt formát olvassa a tábla PC-n. "Bevezetésképpen ingyen adjuk a lapot, azután pedig diszkont áron adjuk el az elektronikus verziót, ha az ügyfél a papír alapú lapot is olvassa" – vázolta terveit a News Corporation vezére.
Összehasonlításképpen: a The New York Times iPad alkalmazása ingyen hozzáférhető és eddig 300 ezren vették igénybe.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.