Az idén júliusban induló Séta van! című társadalmi kampány szervezői azt szeretnék elérni, hogy Magyarországon minél több ember felfedezze a rendszeres sétálásban-gyaloglásban rejlő értékeket. A WHO hazai partnerszervezete, az Egészséges Városok Magyarországi Szövetsége és a „Séta van!” című társadalmi kampányt azzal a céllal indította el, hogy hazánkban első alkalommal szólítsa meg a társadalmat csak pozitív üzeneteket közvetítő, minden tiltó és fenyegető tartalmat elutasító, népegészségügyi jelentőségű prevenciós kampányával, amelytől nagyobb hatékonyságot, szélesebb társadalmi bázis felépülését várják.
A kampány július 3-án Győrben indul, mely hazánkban Pécs mellett tagja annak a projektvárosi körnek, amelyben 74 európai város közvetlenül kapcsolódik a WHO Európai Regionális Irodájához.
A Hány kilométer van a cipődben? című akció keretében a szervezők elhasznált, széttaposott cipőket várnak a kampány-helyszínekre. A „sok ezer kilométert futott” cipők az őszi budapesti kampányzáró eseményen egy public art akció főszereplői lesznek, tulajdonosaik pedig sorsolásos nyereményjátékban vehetnek részt. A friss szemléletet sugalló prevenciós kampányról további részletek és információk a www.setavan.hu oldalon találhatók.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.