Ez azt jelenti egyben, hogy minden kategóriában több mint 10 százalékkal több tehergépkocsi kapott rendszámot a 27 uniós és a három EFTA-tagországban.
Már azt is biztató jelként értékelték a piacelemzők, hogy a 3,5 tonna össztömeg alatti kishaszonjárművekből 12,9 százalékkal több fogyott, mint tavaly júniusban, ám a közepes méretű teherkocsik forgalma 16,6 százalékkal, a 16 tonnásnál nagyobb kamionoké pedig 17,3 százalékkal bővült a bázishoz képest.
Igaz, a haszonjármű-forgalom hamarabb lendült föl, ám az mindenképpen a gazdaság élénkülésének jele, hogy a 3,5 tonnásnál nagyobb szegmens, a városi áruterítő járművek, valamint a távolsági áruszállítók, a kamionok iránti kereslet ilyen mértékben fellendült. Ez ugyanis azt jelenti, hogy a fuvarozócégeknek már több a megrendelésük, mint tavaly, és azt is, hogy van már annyi szállítanivaló, amelyből finanszírozni tudják a járműállomány frissítését. És ha szállítanivaló van, az nyilván a lakossági fogyasztás magára találását is jelenti.
kishaszonjármű-eladások az elmúlt hónapban leginkább Németországban, Nagy-Britanniában és Franciaországban növekedtek, mégpedig 21, 18 és 17 százalékkal. Azonban a középkategóriás járművekből az uniós országok közül csupán Németországban volt két számjegyű a forgalombővülés, igaz, ott 35 százalékos.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.