Az Európai PR Oktatási és Kutatási Szövetség (European Public Relations Education and Research Association - EUPREA) és a Kommunikációs Igazgatók Európai Szövetsége (European Association of Communication Directors - EACD) közzétette az idei „European Communication Monitor” felmérés idei eredményeit. A felmérésben 1 955 szakember vett részt 46 országból, ezzel ez lett a világ legátfogóbb public relations és kommunikációs menedzsment
A megkérdezettek 72 százaléka úgy véli, hogy a szervezeten belüli kommunikáció fontosabb lett a gazdasági visszaesés óta. Az európai kommunikációs szakemberek általában elégedettek állásukkal (69 százalék), de nagyok a régiók közötti különbségek. A kelet-európai szakemberek a legelégedettebbek munkájukkal (75 százalék), és a dél-európaiak a legkevésbé (57 százalék).
Majdnem minden második európai kommunikációs szakértő (45 százalék) úgy gondolja, hogy az online közösségi oldalak fontos színterei a kommunikációnak, míg a Twittert csak 26 százalékuk, a Wikiket pedig 17 százalékuk tartja releváns forrásnak. A közösségi média minden típusának nagy jövőt jósolnak, és ezek közül is az online videók vezetik a sort. Ennek ellenére csak az cégek töredéke kezdte el megteremteni a közösségi médiastratégia irányelveinek kidolgozásához szükséges feltételeket.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.