BÉT logóÁrfolyamok: 15 perccel késleltetett adatok

Az európai PR-esek nem rajonganak a Twitterért

Bejelentették a 2010-es „European Communication Monitor” eredményeit: a megkérdezettek 72 százaléka szerint a szervezeten belüli kommunikáció fontosabbá vált a gazdasági válság során.

Az Európai PR Oktatási és Kutatási Szövetség (European Public Relations Education and Research Association - EUPREA) és a Kommunikációs Igazgatók Európai Szövetsége (European Association of Communication Directors - EACD) közzétette az idei „European Communication Monitor” felmérés idei eredményeit. A felmérésben 1 955 szakember vett részt 46 országból, ezzel ez lett a világ legátfogóbb public relations és kommunikációs menedzsment

A megkérdezettek 72 százaléka úgy véli, hogy a szervezeten belüli kommunikáció fontosabb lett a gazdasági visszaesés óta. Az európai kommunikációs szakemberek általában elégedettek állásukkal (69 százalék), de nagyok a régiók közötti különbségek. A kelet-európai szakemberek a legelégedettebbek munkájukkal (75 százalék), és a dél-európaiak a legkevésbé (57 százalék).

Majdnem minden második európai kommunikációs szakértő (45 százalék) úgy gondolja, hogy az online közösségi oldalak fontos színterei a kommunikációnak, míg a Twittert csak 26 százalékuk, a Wikiket pedig 17 százalékuk tartja releváns forrásnak. A közösségi média minden típusának nagy jövőt jósolnak, és ezek közül is az online videók vezetik a sort. Ennek ellenére csak az cégek töredéke kezdte el megteremteni a közösségi médiastratégia irányelveinek kidolgozásához szükséges feltételeket.  

Címoldalról ajánljuk

Tovább a címoldalra

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.