BÉT logóÁrfolyamok: 15 perccel késleltetett adatok

Együttműködik a Germanwings és a Lufthansa

A Germanwings és a Lufthansa 2010. szeptember 1-jétől szoros együttműködést indít el. Ennek részeként már a Germanwings utasai is gyűjthetnek mérföldeket a Lufthansa Miles & More törzsutasprogramjában. 2011-től kezdve pedig a Germanwings és a Lufthansa tarifákat egymással kombinálhatják az utazók.

A Germanwings és a Lufthansa légitársaságok között 2010. szeptember 1-jén életbe lépő együttműködés értelmében a Miles & More törzsutasprogram tagjai már gyűjthetik is a mérföldeket: a Lufthansa járatokon gyűjthető mérföldekkel megegyező számú mérföldet szerezhetnek a Germanwings valamennyi járatán. A Miles & More tagjai egyetlen Németországon belüli repülésért legfeljebb 1000 mérföldet kaphatnak, míg ha a Germanwings bármely európai célállomására utaznak, akár 1.250 mérfölddel is gazdagodhatnak. Ezen kívül azok a Miles & More HON Circle- vagy Senator státuszú törzsutasok, akik a Germanwings-szel utaznak, igénybe vehetik a Lufthansa saját Senator és Business váróit a németországi repülőtereken.
 
A Germanwings törzsutasprogramja, a Boomerang Club a Miles & More partnerségtől függetlenül változatlan marad. Azon utasok, akik a Miles & More és a Boomerang Club törzsutasprogramban egyaránt tagok, minden utazás előtt eldönthetik, hogy mely program keretében kívánják a mérföldeket gyűjteni.

Az együttműködés következő lépéseként, előreláthatólag 2011. elején a Lufthansa és a Germanwings járatok tarifái kombinálhatóak lesznek egymással (Interlining). Ez azt jelenti, hogy az utazási irodák és a Lufthansa értékesítési pontok - a call center és a repülőtéri jegyértékesítők - mindkét légitársaság járataira egyetlen lépésben, saját maguk foglalhatnak és értékesíthetnek oda-, ill. visszaútra szóló jegyeket. Mindez rugalmasabb utazási és foglalási lehetőségeket, továbbá időmegtakarítást jelent az utasoknak. 

Címoldalról ajánljuk

Tovább a címoldalra

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.