Újjáéled fogyasztói márkaként a brit Kelet-indiai Társaság, amelynek első üzlete Londonban nyílik meg, és egyelőre luxus-élelmiszertermékeket árusít majd. A híres-hírhedt társaságot Szandzsiv Mehta indiai üzletember kelti új életre. Az 1874-ben eltörölt eredeti Kelet-indiai Társaság a brit kereskedelmi és politikai érdekek megtestesítője volt, saját hadsereggel és valutával. A korona gyarmatain azonban leginkább a gyűlölt birodalommal azonosították. Az utóbbi években más nagy múltú márkanevek is újjáéledtek Londonban, köztük a Sock Shop és a híres divatmárka, a Burberry –
olvasható a The Financial Times című lapban. VG
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.