A Nissan a korábbi 1 milliós számról emelte 1,2 millió darabra a tervet. A vállalat arra törekszik, hogy a világ legnagyobb autópiacának számító Kínában a piaci részesedése 10 százalékot tegyen ki a jelenlegi 6 százalék helyett. Az idei év első nyolc hónapjában a cég már 660 ezer autót értékesített Kínában és jelenleg a Toyotát lekörözve a legnépszerűbb japán márka a kommunista országban.
Carlos Ghosn, a Nissan vezérigazgatója úgy látja, a Dongfenggel és a Zhengzhou Nissannal együttműködve jelentősen tovább növelhető a vállalat részesedése. A Nissan bővíti két kínai gyárát, ezzel meglovagolva a kicsi, takarékos autók iránti keresletet. A kapacitásnöveléssel kapcsolatos sajtótájékoztatón a vezér a Reuters kérdésére válaszolva leszögezte, hogy a Nissan nem érdekelt a General Motors tőzsdére lépésében. Korábban felmerültek értesülések, melyek szerint a Renault-Nissan részesedést vásárolna az amerikai riválisból.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.