Az ügyfélkiszolgálásban jelenleg Magyarországon több mint 150 ezer ember dolgozik, egyharmaduk a klasszikus call centeres.
Az ügyfélkezelés szerteágazó területeket tudhat maga mögött, a munkaerő-toborzó, tanácsadói területektől az infokommunikációs szolgáltatókon keresztül egészen az ingatlanberuházó cégekig.
Hat-nyolc éve ez a fajta tevékenység még főként a távközlési vállalatokat jellemezte, azóta növekedésnek indultak a banki, biztosítói ügyfélszolgálatok, de az elmúlt években a legdinamikusabban a közművek fejlődtek. Tóth Éva Mária szerint már az államigazgatásban is elindult valami ezen a területen.
A válság kirobbanása óta Nyugat-Európában némi visszaesés volt tapasztalható az ágazatban foglalkoztatottak számát illetően, főleg a kiszervezett formában működő call centereknél. Az ott leépített kapacitások egy része Kelet-Európába települt át – emelte ki Lakatos Zsolt, a nemzetközi call center üzemeltető Teleperformance Magyarország vezérigazgatója. A legutóbbi felmérések szerint Európa egészét figyelembe véve az outsourcing formában működő ügyfélkiszolgáló központoknál a következő években három-négy százalékos, Magyarországon és általában a régióban mintegy tízszázalékos növekedés várható.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.