A felmérések szerint augusztusban a Sony zenelejátszóiból többet adtak el Japánban, mint az iPodokból. Eszerint a hazai cég piaci részesedése 47,8 százalék volt augusztusban, míg az Apple a szektor 44 százalékát tudhatja magáénak.
A BCN piaci elemző munkatársa szerint ez a helyzet 2001 óta most fordult elő először, az iPod bevezetése óta uralta a japán piacot. Ugyanakkor az AFP tudósítása szerint a látszólagos győzelem talán csak annak tudható be, hogy az Apple hamarosan bevezeti zenelejátszójának új generációját, így a vásárlók már nem szívesen vásárolják meg a régi készülékeket. Emellett Eiji Mori elemző megjegyzi, hogy a Sony kedvező áron kínálja termékeit, ez is hozzájárulhatott a sikerhez.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.