A kormány számításai szerint a meglévő szerződések módosítása során milliárdokat sikerül megtakarítani, illetve lesznek olyan szerződésfelmondások, amelyek esetében az állam vagyont kap vissza és lesznek olyanok, amelyek esetében nem kell kifizetni a költségvetésből.
A legnagyobb vizsgált szerződések az autópálya szerződések, melyek közül érintettek az M5-ös és az M3-as 3 szakasza, valamint az M6-os Dunaújváros és Szekszárd közötti szakaszai.
A Gazdaság Rádióban elhangzott interjú szerint a Dunaújváros-Szekszárd szakasz az államnak évente 70 milliárd forintba kerül majd később 100 milliárdra emelkedik az összeg, melyet 30 évig fizet az ország. Az M6-os beruházás értéke megközelítőleg 600 milliárd forint, amiért 3 ezer milliárdot fog az állam fizetni. A kormány célja a megegyezés, egy kedvezőbb konstrukció kidolgozása.
Az államtitkár elmondta, hogy az M6-os esetében teljes körű műszaki felülvizsgálatot rendeltek el, megvizsgálják a védőkorlátokat, laborvizsgálatokat végeznek, és ha műszaki kifogások lesznek akkor az ideiglenes használatbavételi engedéllyel üzemelő autópályára nem adják ki a teljesítési igazolást.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.