A MySpace látogatóinak száma mintegy 20 százalékkal csökkent az elmúlt két évben és évente közel 100 millió dollár veszteséget termel. A News Corp. 2005-ben 586 milliárd dollárért vásárolta meg a közösségi portált, amelynek értéke a Business Week szerint mostanra körülbelül a felére csökkent.
A portál vezetői október 27-én "drámai átalakítást" jelentettek be, amelynek keretében a második legnépszerűbb közösségi oldal designja egyszerűsödik és eltűnnek a zavaró reklámok az oldalról. A MySpace abban reménykedik, hogy ezzel visszacsábíthatja azokat a 35 év alatti felhasználókat, akik az utóbbi években a Facebookhoz pártoltak.
Szakértők szerint az új design a MySpace utolsó reménye: ha ez sem válik be, akkor Rupert Murdoch óriáscége szinte biztosan túlad rajta.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.